2018. gada 18. augustā norisināsies ikgadējais starptautiskais seno spēkratu salidojums Rīga Retro 2018. Pasākumu sāksim ar reģistrāciju pie CSDD Rīgas Motormuzeja, kam sekos parādes brauciens caur Rīgu, neliela izstāde Rīgas centrā un finišēsim Brīvdabas muzejā, kur pirmo reizi Rīga Retro pasākumu vēsturē rīkosim klasisko spēkratu elegances konkursu. Autoritatīva žūrija izvēlēsies katras kategorijas uzvarētājus. Šai pasākuma sadaļai ir jāpiesakās iepriekš, lai organizatori varētu sagatavot spēkrata vai konkursanta aprakstu. Lūgums objektīvi izvērtēt savas tehnikas vienības atbilstību konkursam. Šai pasākuma sadaļai ir jāpiesakās iepriekš, lai organizatori varētu sagatavot materiālus. Lūgums objektīvi izvērtēt savas tehnikas vienības atbilstību konkursam.
Rīga Retro 2018 konkursa kategorijas:
1. Motocikli ražoti līdz 1944. gada 31. decembrim
2. Motocikli ražoti līdz 1988. gada 31. decembrim
3. Automašīnas ražotas līdz 1944. gada 31. decembrim
4. Automašīnas ražotas līdz 1988. gada 31. decembrim
5. Padomju ražojuma automašīnas līdz 1988. gada 31. decembrim
Organizatoriem ir iespēja pasniegt specbalvas.
Prasības dalībai “Riga Retro elegances konkursā”:
- Spēkrats ir ne mazāk kā 30 gadu vecs;
- vizuāli un tehniski ir saglabāts vai restaurēts vēsturiski korektā stāvoklī;
- netiek lietots kā ikdienas transportlīdzeklis;
- atbilst spēkā esošiem FIVA (Starptautiskā Antīko Spēkratu Federācija) starptautiskajiem tehniskajiem noteikumiem: FIVA International Technical Code.
Pasākuma programma*:
11:00 – 13:00 reģistrācija un muzeja apskate
13:15 izbraukšana no Rīgas Motormuzeja
13:15 Parādes brauciens caur Rīgu
14:00 Spēkratu izstāde Kalpaka bulvārī pretī Kongresu namam
15:00 Parādes brauciens caur Rīgu uz Brīvdabas muzeju
16:30 Ierašanās Brīvdabas muzejā
17:30 Spēkratu prezentācijas
20:00 Laurātu apbalvošana
21:00 Svinīgā daļa
Spēkratus pa nakti ir iespēja atstāt apsargātā Brīvdabas muzeja teritorijā. Iespējams arī nakšņot teltīs Brīvdabas muzeja teritorijā.
Dalības maksa –
AAK biedriem (kas samaksājuši biedra naudu par 2018. gadu) – 25EUR/pers.
Pārējiem – 35EUR/pers.
REĢISTRĀCIJA LĪDZ 7. AUGUSTAM!
Dalības maksu veikt tikai pēc dalības apstiprināšanas! Dalības maksa jāapmaksā 3 dienu laikā pēc pieteikuma apstiprināšanas
REĢISTRĀCIJA
REĢISTRĀCIJA IR SLĒGTA
Nr | Pilots | Tehnika | Gads | Konkurss |
---|---|---|---|---|
1 | Jānis Lāčaunieks | Harley Davidson WLA 42 | 1943 | Nē |
2 | Artūrs Palanskis | BMW R35 | 1949 | Nē |
3 | Edvīns Labeckis | MZ BK350 | 1957 | Nē |
4 | Roberts Ramba | Velocette Viper Clubman | 1961 | Jā |
5 | Francis Kučinskis | ČEZETA +PAV ČEZETA502+PAV40B | 1962/1966 | Jā |
6 | Māris Vīgants | BMW R90/6 | 1974 | Jā |
7 | Dainis Gabriels | Jawa 350 | 1982 | Nē |
Nr | Pilots | Tehnika | Gads | Konkurss |
---|---|---|---|---|
100 | Jānis Oskerko | Fiat 510 S | 1922 | Nē |
101 | Alfrēds Zamockis | Oldsmobile 30A | 1923 | Jā |
102 | Aldis Auniņš | Buick 40 | 1930 | Jā |
103 | Kaspars Kreicbergs | BMW DA4 | 1931 | Nē |
104 | Linards Zandovskis | Peugeot 401 | 1934 | Nē |
105 | Agris Šmits | Chevrolet Master Deluxe | 1934 | Nē |
106 | Aivars Aksenoks | Buick Eight mod.57 | 1935 | Nē |
107 | Alberts Krūze | Opel 2 Ltr | 1936 | Jā |
108 | Aldis Upīts | Opel Olympia | 1937 | Nē |
109 | Jānis Buka | Cadillac LaSalle 37-50 | 1937 | Jā |
110 | Imants Jānis Bērziņš | BMW 327/28 | 1938 | Jā |
111 | Jānis Cimmermanis | Ford V8 Standart-Vairogs | 1939 | Jā |
112 | Arunas Adomaitis | BMW 327 | 1939 | Jā |
113 | Gunārs Dortāns | Packard Super 8 | 1939 | Nē |
114 | Agris Vaļuks | Tatra T87 | 1940 | Jā |
115 | Jānis Gagainis | WILLYS MB | 1943 | Jā |
116 | Tarass Vjuns | BMW 321 | 1947 | Jā |
117 | Artūrs Padoms | Jeep M38 A1 | 1948 | Nē |
118 | Oskars Sops | Citroen 11B | 1951 | Nē |
Nr | Pilots | Tehnika | Gads | Konkurss |
---|---|---|---|---|
200 | Ivars Šenbergs | Moskvich 400 | 1950 | Jā |
201 | Guntis Tīģeris | GAZ POBEDA M 20 | 1950 | Jā |
202 | Kaspars Naglis | Moskvich 401 | 1955 | Jā |
203 | Ģirts Grīnhofs | GAZ 21 | 1960 | Nē |
204 | Viktor Shishulin | Moskvich 403 | 1963 | Jā |
205 | Elma Grīnhofa | ZAZ 965 | 1968 | Nē |
206 | Guntis Liepaskalns | GAZ 21 | 1967 | Nē |
207 | Atis Šnore | GAZ 21US | 1968 | Nē |
208 | Ainārs Indriksons | GAZ 21 | 1969 | Nē |
209 | Ziedonis Kaulakalns | GAZ 22 | 1970 | Nē |
210 | Arnolds Tučs | GAZ 21 | 1969 | Nē |
211 | Valdis Trautmanis | GAZ 21 | 1970 | Nē |
212 | Uģis Matvejs | VAZ 2102 | 1972 | Jā |
213 | Renārs Laugals | VAZ 2103 | 1975 | Jā |
214 | Aleksandrs Ozoliņš | VAZ 2103 | 1975 | Nē |
215 | Māra Kulberga | VAZ 2101 | 1977 | Jā |
216 | Jānis Romāns | GAZ 24 | 1977 | Nē |
217 | Oļegs Galašins | VAZ 21011 | 1978 | Nē |
218 | Aigars Kalve | GAZ 24 | 1980 | Nē |
219 | Kaspars Pacēvičs | VAZ 21023 | 1980 | Nē |
220 | Михаил Тарновский | Moskvich 2137 | 1983 | Nē |
221 | Andis Koroševskis | VAZ 21063 | 1983 | Nē |
222 | Aleksandrs Vellers | GAZ 24 | 1983 | Nē |
223 | Māris Kārkliņš | GAZ 24 | 1987 | Nē |
Nr | Pilots | Tehnika | Gads | Konkurss |
---|---|---|---|---|
300 | Andris Vanags | Riley Pathfinder | 1955 | Jā |
301 | Peteris Jurjans | Dodge Royal | 1956 | Jā |
302 | Inese Oskerko | Oldsmobile 88 | 1957 | Nē |
303 | Teodors Karlsons | Oldsmobile 88 | 1958 | Nē |
304 | Jānis Lācis | Cadillac Fleetwood 60 | 1958 | Jā |
305 | Guntis Meiers | Merkury Monterey | 1958 | Jā |
306 | Uldis Klaperis | Cadillac Fleetwood 60 special | 1959 | Jā |
307 | Gastons Neimanis | Rolls Royce Silver Cloud II | 1960 | Jā |
308 | Māris Āriņš | Porsche 356 | 1961 | Jā |
309 | Kārlis Andrejs Atauga | MG MGA-1600 | 1961 | Jā |
310 | Aigars Rode | Cadillac De Ville | 1961 | Jā |
311 | Arturs Andersons | Ford Galaxie | 1961 | Nē |
312 | Egils Simanovskis | Alfa Romeo Giulietta | 1962 | Jā |
313 | Egidijus Einoris | Mercury Comet Caliente Convertible | 1964 | Jā |
314 | Jānis Bārzdainis | Volvo Amazon | 1965 | Jā |
315 | Māris Melders | Oldsmobile Toronado | 1966 | Jā |
316 | Andis Grasis | Mercedes-Benz 250C | 1969 | Nē |
317 | Ēriks Caune | Chevrolet El camino | 1969 | Jā |
318 | Māris Feldmanis | Mercedes-Benz E250 | 1971 | Nē |
319 | Grigorijs Vovks | Dodge Charger 500 | 1971 | Nē |
320 | Iļja Ļitvinovs | Mercedes-Benz 300SEL W109 | 1971 | Nē |
321 | Olegs Falevics | Opel Rekord c coupe | 1971 | Nē |
322 | Agnese Oskerko | Mercedes-Benz 350 SL | 1971 | Nē |
323 | Mihails Čumačenko | Mercedes-Benz 280SE | 1972 | Nē |
324 | Raimondas Skridulis | Mercedes-Benz 450 SL | 1972 | Jā |
325 | Georgijs Sovetovs | VW Kafer | 1972 | Nē |
326 | Ģirts Vilks | Mercedes-Benz 450 sel | 1973 | Nē |
327 | Andris Kulbergs | Dodge Challenger | 1973 | Nē |
328 | Mart Liho | Jensen Healey | 1974 | Nē |
329 | Dalius Linkevičiaus | Ford Transit | 1974 | Nē |
330 | Tatjana Gaļejeva | Cadillac Eldorado | 1976 | Jā |
331 | Mārtiņš Alksnis | Cadillac Eldorado | 1976 | Nē |
332 | Andris Ribāks | Chevorlet Corvette | 1976 | Nē |
333 | Igors Pesčinskis | Lincoln Continental Town Car | 1977 | Jā |
334 | Kaspars Bērziņš | Porsche 924 | 1977 | Nē |
335 | Andris Štāls | Porsche 928 | 1978 | Jā |
336 | Uldis Grikmanis | Porsche 911 SC Targa | 1978 | Nē |
337 | Laimonis Sprukulis | Ford Ranchero | 1978 | Nē |
338 | Kristaps Rikāns | Porsche 924 | 1980 | Nē |
339 | Lauris Bāliņš | Alfa Romeo GTV6 | 1981 | Jā |
340 | Andris Staļģis | Mercedes-Benz W123 | 1982 | Jā |
341 | Igor Pugachev | Jaguar XJ | 1982 | Nē |
342 | Aivars Rīts | BMW 728I | 1983 | Jā |
343 | Aleksandr Ostapenko | Audi Quattro | 1984 | Jā |
344 | Ainārs Gailītis | Renault 25 V6 Turbo | 1985 | Jā |
345 | Helmut Binder | Citroen 2 CV6 Club | 1986 | Jā |
346 | Madara Biedrina | Mercedes-Benz 420 | 1986 | Nē |
347 | Māris Peksis | Zimmer Golden Spirit | 1987 | Nē |
348 | Jānis Šabaks | CARBODIES TAXI FX4 | 1987 | Nē |
349 | Andris Šmits | VW Golf Cabrio | 1988 | Nē |
350 | Aigars Zvirbulis | SAAB 900 | 1988 | Nē |
351 | Inese Ozola | Jaguar XJS | 1988 | Nē |